Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2010 13:45 - На кръстопът с осем бариери
Автор: yankov Категория: Забавление   
Прочетен: 1067 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 04.09.2010 17:18


Шофирал някакъв човек, по някакъв изпонадупчен български път, някъде в провинцията, на път за София. Карал човекът по дупките, карал, докато не стигнал до кръстопът, след който пътят за София ставал по-добър. След кръстопътя платното било тъкмено с парите от винетки и естествено - не може без тях, - с пари от еврофондове.

Хубаво, ама тъкмо да се качи човекът на по-хубавия път и изневиделица изскокнали осмина души. Каква била изненадата му, когато в техни лица разпознал Бойко Борисов, Симеон Сакскобургготски, Сергей Станишев, Ахмед Доган, Иван Костов, Мартин Димитров, Волен Сидеров и Яне Янев.

Спрял човекът, отворил прозореца на колата си и зачакал големците да му кажат, каквото искали да му кажат. Пръв заговорил Бойко Борисов и казал: - Винетка имаш ли! Внимавай в картинката! Ако нямаш, веднага те пращам на прокурор.

Сакскобургготски казал: - На прокурор ли! Да не бързаме, да не бързаме... Всичко с времето си...

Станишев казал: - Какъв прокурор?! Няма да има прокурори! Аз съм си имал работа с тях и не ми харесват. Демокрация сме и нищо не може да се направи, ако човека няма винетка.

Ахмед Доган казал: - Добре! Този път може и да ти се размине, мой човек. Дай 2000 лева и те пускам да минеш и без винетка.

Иван Костов възроптал: - Аааааа, не! Това е корупция! Заради такива като Доган и Станишев сега бюджетния дефицит е толкова голям. Борисов! Нищо не правиш! Трябва да се режат разходи. Трябват реформи! Затваряй болниците, училищата, детските градини, пътищата, реките... Къде-що има държавно, всичко трябва да се разпродаде. И който е срещу мен, значи е комунист! А ти, с колата! Иди при моя човек, Славчо Христов-олимпиеца, да се реши как точно ще процедираме с преминаването по пътя.

- Мартин Димитров рекъл: - Аз не мисля като Костов! Аз съм различен! Според мен първо трябва да се затворят детските градини, после училищата, болниците, реките и чак тогава пътищата. Не първо болниците и после училищата, детските градини, пътищата и реките, както каза Костов. По моя начин ще се спестят цели пет лева и ще дойдат с три лева по-големи чуждестранни инвестиции.

Волен Сидеров казал: - Бойко Борисов е правият! Аз подкрепям него. Ето! Той действа, за разлика от другите. Виж сега, човек! Кажи "Ахмед Доган да стане на сапун" и може да ти се размине. Ако стане много лошо, ще те направя евродепутат като Слави Бинев или поне депутат като Владо Кузов.

Накрая Яне Янев рекъл: - Аз първо ще попитам Алексей Петров-трактора и тогава ще кажа, какво ще правя. Обаче Борисов е крив, даже когато е прав! Имам тука пет папки с документи, които потвърждават това.

Междувременно, на кръстовището дошли и телевизионни камери, журналисти... Мигом политиците оставили човека и започнали да спорят пред камерите за високодържавни дела. Той нали си бил платил винетките и данъците, та заяждането с него пред телевизионните камери не би било подходящо. Би направило лошо впечатление на електората.

Човекът си отдъхнал с облекчение, промушил се тихомълком с колата си между камерите и успокоен продължил пътя си към София. Пък и нямало какво толкова да му тежи! Джобовете му били олекнали още преди да си получи парите от работодателите. Повечето от заработените пари заминали за данъци, за винетки, за осигуровки, за обработки на документи, за наказателни лихви и още, и още... -------------

На мен ми омръзна управляващите да ми вземат данъци и осигуровки, без да получавам нищо за тези пари. Затова, поне докато не приключи това управление, много държа НАЙ-ЗАКОННО да бъда освободен от данъците и от осигуровките. Който иска, може да ме подкрепи тук!


Тагове:   смях през сълзи,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. despinida - Подкрепям те,
29.08.2010 13:58
:)
цитирай
2. yankov - Благодаря!
29.08.2010 14:04
Само, ако е удобно, тази подкрепа да бъде отразена в коментарчетата под статията за данъците - ще бъда страшно благодарен!
цитирай
3. despinida - И там го направих,
29.08.2010 15:41
споко.
цитирай
4. yankov - Благодаря много!
29.08.2010 15:49
И се извинявам за усложненийцата.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yankov
Категория: Забавление
Прочетен: 11258
Постинги: 5
Коментари: 5
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930